تست تشخیص اوتیسم منتشر شد

تست تشخیص اوتیسم منتشر شد

قیمت ایمپلنت دندان در مرکز ایمپلنت تهران مدت مطالعه: 4 دقیقه
ای سنج 12 دی 1401 مدت مطالعه: 4 دقیقه

قیمت ایمپلنت دندان در مرکز ایمپلنت تهران

ایمپلنت دندان محبوب ترین درمان ایمپلنت برای جایگزین دندان از دست رفته می باشد که این قیمت ایمپلنت دندان به عوامل و المان های بسیار متفاوتی بستگی دارد. در این مقاله به بررسی قیمت ایمپلنت دندان و عوامل موثر بر آن می پردازیم.

ایمپلنت دندان چیست ؟ + کاربرد 

عیوبی که در دندان های ما ظاهر می شود نه تنها شکل ظاهری ناپسندی را برایمان ایجاد می کنند، بلکه مشکلات بسیاری را نیز با خود به همراه می آورند. نصب ایمپلنت دندان می تواند چنین مشکلاتی را حل کرده و جایگزین دندان های خراب و ناسالم شود. ایمپلنت از نظر پزشکی مزایای زیادی دارد. با این حال هزینه آن در مقایسه با دیگر روش ها متفاوت است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ای سنج در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این مقاله نکات مفیدی در مورد انواع ایمپلنت، مواد به کار رفته در ساخت آن و نحوه نصب و کاشت را آموزش داده ایم. علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد فرایند درمان و قیمت ایمپلنت بیان شده است. ایمپلنت دندان را می توان نوعی دندان مصنوعی دانست که توسط یک متخصص دندانپزشک، در استخوان فک قرار می گیرد. این ریشه مصنوعی دقیقا در جایی که ریشه اصلی دندان قرار داشته، وارد می شود.

در مرکز ایمپلنت ، تمامی برند های ایمپلنت به تفکیک کشور سازنده ، برند و مقدار ضمانت آن ها دسته بندی شده و تمامی آن ها توسط متخصصین مجرب و تکنولوژی های روز و مدرن برای شما انجام می شود . همچنین مرکز ایمپلنت برای رضایت بیشتر شما عزیزان در کلینیک هایی در نقاط مختلف تهران آماده به خدمت رسانی می باشد تا دسترسی راحت تری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت دندان می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید. 

نرخ ایمپلنت دندان تهران

همچنین اگر استخوان فک بیمار در صورت عوامل مختلف تحلیل رفته باشد، امکان اصلاح استخوان وجود دارد. پس از عمل که معمولا به صورت سرپایی انجام می شود، ایمپلنت و استخوان با هم رشد می کنند و یک پیوند محکم بین آن ها ایجاد می شود. اغلب ایمپلنت ها دارای شکل پیچی هستند و از نظر عرض، طول و جنس پوشش سطحی متفاوت می باشند.

ایمپلنت دندان معمولا 10 میلی متر طول دارد اما ایمپلنت های کوتاه تر و اغلب به ارتفاع 6 میلی متری نیز وجود دارند. بنابراین می توانید ایمپلنت مناسب را برای خود تهیه کنید.

بررسی اِلمان های موثر بر قیمت ایمپلنت

امروزه مشکلات ناشی از هزینه های دندانپزشکی، برای بسیاری از بیماران، شرایط نامساعدی را فراهم کرده است. در واقع با افزایش روزانه تورم، تجهیزاتی که برای خدمات دندانپزشکی و ایمپلنت دندان استفاده می شوند رو به افزایش می گذارند. در نتیجه بیمار مجبور است هزینه گزافی را بابت بهره مندی از این خدمات بپردازد. البته اگر بتوانید مرکز دندانپزشکی باتجربه و منصفی را پیدا کنید، خواهید دید که این خدمات با قیمت پایین تر نیز قابل استفاده هستند. با بررسی عوامل و اِلمان های موثر بر قیمت ایمپلنت، می توانید بهتر تصمیم گیری کنید:

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان

نوع متریال و جنس پوشش سطحی آن

قبل از هرچیز، باید بدانید که ایمپلنت از چه مواد و متریالی ساخته شده است. امروزه بسیاری از کشورهای خارجی، ایمپلنت به خصوصی را تولید می کنند که هر کدام جنس خاصی دارد. طی یک مشاوره، دندانپزشک قیمت تمامی این متریال را به شما خواهد گفت و انتخاب جنس دندان کاملا به میزان بودجه ای که در اختیار دارید، بستگی دارد.

شیوه نصب و کاشت

همچنین می توان گفت یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت انواع ایمپلنت دندان، شیوه نصب آن است. زمانی که استخوان فک بیمار کاملا تحلیل رفته باشد، مسلم است که نصب ایمپلنت نیز بسیار دشواتر خواهد بود. بنابراین در چنین مواقعی هزینه کاشت ایمپلنت نیز افزایش پیدا می کند و باید هزینه بیش تری پرداخت کنید.

میزان انصاف دندانپزشک

بسیاری از پزشکان منصف، با دریافت هزینه های اندک نیز برای بیماران خود تکنیک کاشت ایمپلنت دندان را انجام می دهند. در نتیجه هر یک از بیماران می توانند از این خدمات بهره مند شوند. در مرکز ایمپلنت تمامی هزینه های دریافتی نسبت به دیگر مراکز پایین تر است و بیمار به راحتی می تواند برای ایمپلنت مراجعه کند.

مزایای ایمپلنت دندان

تاکنون بیش از هزاران مراجعه به دندانپزشکی برای بهره مندی از خدمات ایمپلنت دندان مشاهده شده است. در این میان، بیش تر بیماران معتقد هستند ایمپلنت بهترین، ایمن ترین و در عین حال ماندگارترین روش برای جایگزینی و ترمیم دندان است. بنابراین، مسلم است که با وجود چنین مزایایی، استفاده از ایمپلنت در مقایسه با دیگر روش های دندانپزشکی بسیار بیشتر است. بیایید این مزایا را بهتر بشناسیم:

ایمپلنت ها از تحلیل و ساییدگی استخوان فک جلوگیری می کنند.

برخلاف سایر روش های دندانپزشکی، ایمپلنت دندان از تحلیل استخوان فک جلوگیری می کند. وجود استخوان فک در تکلم و ادای کلمات تاثیر مهمی دارد. اگر دندان های خود را از دست بدهید، نه تنها گفتار شما تحت تاثیر قرار می گیرد، بلکه به مرور زمان استخوان فک نیز از بین می رود. ایمپلنت ها از این امر پیشگیری می کنند.

ایمپلنت ها به علت ریشه مقاوم خود، عملکرد مناسبی دارند.

ایمپلنت دندان جایگزین ریشه طبیعی دندان است و عملکردی مشابه با آن را انجام می دهد. برای همین هنگام جویدن غذا، به هیچ عنوان متوجه مصنوعی بودن آن نخواهید شد.

دائمی هستند و نیاز به ترمیم سالانه ندارند.

یکی از بهترین مزیت های ایمپلنت دندان، دائمی و همیشگی بودن آن است. از زمان نصب ایمپلنت تا آخر عمر، نیاز به یکبار ترمیم هم نخواهید داشت زیرا ایمپلنت ها مادام العمر هستند.

کمک زیادی به جوان سازی بیمار می کنند.

بسیاری از افراد دوست دارند حتی در سنین بالا نیز جوان به نظر برسند و هیچ کدام از دندان های خود را از دست ندهند. البته روش کاشت ایمپلنت امروزه به جایگزینی دندان های ناسالم کمک می کند. در نتیجه نصب ایمپلنت کمک می کند تا از تحلیل استخوان فک خود جلوگیری کنید، لبخند زیباتری داشته باشید و جوان تر به نظر برسید.

روند درمان ایمپلنت دندان چگونه است؟

روش کاشت ایمپلنت اغلب بهترین راه برای جایگزینی یک یا چند دندان از دست رفته است. اما این عمل دقیقا چگونه انجام می شود؟ چه مدت طول می کشد تا درمان حاصل گردد؟ آیا نصب ایمپلنت با درد و خونریزی همراه است؟ با خواندن مراحل و فرایند نصب ایمپلنت، به نتایج جالبی دست خواهید یافت و می توانید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

مشاوره اولیه با پزشک

در مرحله اولیه دندانپزشک در مورد تعداد دندان هایی که نیاز به ایمپلنت دارند، مشاوره می دهد و در خصوص فرایند و مراحل نصب ایمپلنت نکاتی را با شما در میان می گذارد.

 معاینه اولیه و برنامه ریزی ایمپلنت

این مرحله به منظور بررسی این است که آیا فک شما اساساً برای ایمپلنت مناسب است یا خیر؟ آیا در دندان های شما التهاب وجود دارد؟ در صورت وجود عفونت، ابتدا باید درمان شوید. امروزه قبل از کاشت ایمپلنت، دندانپزشک آزمایش های مربوطه را برای شما تجویز می کند و قبل از درمان دندان، باید از صحت و سلامت کامل خود اطلاع یابید. همچنین عکسبرداری از استخوان فک و دندان ها، باید به طور دقیق و حرفه ای در مراکز عکسبرداری  و رادیولوژی  انجام شود.

قرار دادن ایمپلنت

ایمپلنت دندان را معمولاً می توان با بی حسی موضعی نیز نصب کرد. البته در صورتی که نیاز به بیهوشی بیمار باشد، پزشک تحت ضرورت از این روش استفاده می کند. با این حال در دو روش بیمار به هیچ عنوان متوجه درد نمی شود. پس از قرار دادن ایمپلنت، لازم است که برای جلوگیری از هرگونه مشکل، سالی یک بار به دندانپزشک خود مراجعه داشته باشید.

چگونه یک مرکز ایمپلنت حرفه ای را انتخاب کنیم؟

ترمیم و اصلاح عیوب مربوط به دندان همیشه استرس ها و نگرانی هایی را با خود به همراه دارد. بسیاری از بیماران نگران مشکلاتی نظیر خونریزی و یا درد ناشی از ایمپلنت هستند. برای همین یافتن یک مرکز ایمپلنت حرفه ای و کاربلد به دغدغه ای بزرگ برای بیماران تبدیل شده است.

مرکز ایمپلنت تهران معتبرترین و باتجربه ترین مرکز خدمات درمانی در حوزه نصب و کاشت انواع ایمپلنت، ترمیم و جراحی استخوان فک تحلیل رفته به شمار می رود. این مجموعه با کمک مجرب ترین کادر و بهترین متخصصان ایمپلنت، خدمات فوق العاده ای را برای بیماران در نظر گرفته است. می توانید خود را به دست جراحان حرفه ای مرکز ایمپلنت بسپارید و بدون هیچ گونه نگرانی، تحت درمان قرار بگیرید.

جهت نمایش بیشتر اصطلاحات کلیک نمایید
لطفا امتیاز خود را برای این محتوا ثبت کنید