تست تشخیص اوتیسم منتشر شد

تست تشخیص اوتیسم منتشر شد

ریپورتاژ آگهی
برای یادگیری زبان از کجا شروع کنیم؟ مدت مطالعه: 2 دقیقه
ای سنج 03 تیر 1402 مدت مطالعه: 2 دقیقه

برای یادگیری زبان از کجا شروع کنیم؟

بسیاری از مردم در هنگام یادگیری یک زبان جدید احساس سردرگمی می کنند و نمی دانند از کجا شروع کنند؛ می خواهند مطمئن شوند که در مسیر درستی حرکت می کنند، بنابراین داشتن یک برنامه یادگیری خوب است. برخی از مردم آنقدر سردرگم می شوند که هرگز شروع به یادگیری نمی کنند. در واقع زمانی که صرف تلاش برای یافتن مسیر شد، می توانست صرف یادگیری زبان شود. در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که یادگیری زبان را از کجا می توانید شروع کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ای سنج در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای یادگیری زبان از کجا شروع کنیم؟ 

اهداف و انگیزه های خود را تعریف کنید

مردم به دلایل مختلف قصد دارند زبان جدیدی را بیاموزند و این دلایل ممکن است تعیین کننده درجه ی تسلط مورد نیاز باشد. ایده دستیابی به «تسلط کامل» معمولاً یک ایده واقع بینانه نیست و اغلب به همین دلیل است که بسیاری از یادگیرندگان دلسرد می شوند و تسلیم می شوند.

روشن شدن اهداف و انگیزه‌های خود در ابتدای سفر به شما کمک می‌کند که بدانید واقعا چه می خواهید و نیاز دارید تا به چه درجه ای از تسلط دست پیدا کنید.

در مورد روش های یادگیری زبان تصمیم بگیرید

باید ببینید کدام روش یادیگیری برای شما بهتر عمل می کند، به عنوان مثال یادگیری از طریق فیلم و کتاب، یوتیوب، شرکت در کلاس های زبان و...؟ در کدام بازه ی زمانی یادگیری عمیق تری دارید؟ آیا ترجیح می دهید با گروهی از افراد در حال یادگیری باشید یا ترجیح شما یادگیری و مطالعه در خلوت و تنهایی است؟ اینها همه چیزهای مهمی هستند که باید در ابتدا در نظر بگیرید که چگونه شروع به یادگیری زبان کنید.

اگر انتخاب شما شرکت دوره های زبان می باشد، آموزشگاه زبان دهخدا بهترین انتخاب در این زمینه است. آموزشگاه زبان دهخدا با همکاری مجرب ترین و برترین اساتید در سطح کشور، زبان آموزان را در مسیر یادگیری زبان های مختلف یاری می کند و با برگزاری انواع دوره های خصوصی و گروهی به صورت آنلاین و حضوری دسترسی زبان آموزان به این دوره هارا آسان تر می نماید.

ابزار های یادگیری را طبقه بندی کنید

اکنون که درک روشنی از هدف خود و نحوه نزدیک شدن به آن را دارید، ابزارهای انتخابی خودرا طبقه بندی کنید: این ابزار ها می تواند شامل مواردی مانند اپلیکیشن های یادگیری زبان، ثبت‌نام در کلاس‌ها ، خرید کتاب‌ها و لوازم مربوطه، راه‌اندازی ژورنال یادگیری زبان خود، فیلم و سریال و ... باشد.

برنامه ای متناسب با سبک زندگی خود ایجاد کنید

مدیریت موثر زمان قطعا اولین چیزی است که در نهایت تعیین کننده ی میزان موفقیت شما است. اگر بتوانید عادات و روتین مطالعاتی ثابتی در خود ایجاد کنید در نهایت به موفقیت خواهید رسید، در غیر این صورت چنین نخواهد شد هرچند در ابتدا بسیار مشتاق و با انگیزه هم باشید.

برداشتن گام‌های کوچک به‌سوی اهدافتان اما به‌طور مداوم، احتمالاً اولین توصیه‌ای است که از همه اساتید و کارشناسان می شنوید. همین قدم های کوچک در نهایت موجب ایجاد عادات بسیار مفید می شود که شمارا به طرف هدفتان هل می دهد. قطعا داشتن مطالعه ی روزانه و مداوم حداقل 1 ساعت بسیار بهتر از مطالعه ی 10 ساعت در یک یا دو روزهفته است.

همچنین سعی کنید در برنامه ی هفتگی خود تنوع ایجاد نمایید که دچار یکنواختی نشوید.

این تنوع می تواند شامل پاداش ها و یا جایزه هایی باشد که در صورت انجام بخشی از برنامه برای خود در نظر می گیرید، مانند رفتن به سینما، رستوران یا خرید و یا هر تفریح دیگری که باعث ایجاد انگیزه در شما می شود.

جمع بندی نهایی 

قطعا یادگیری هر زبانی از دور بسیار سخت و طاقت فرسا ممکن است به نظر آید. اما با تعیین روش های یادگیری صحیح که از فرد به فرد متقاوت است، ایجاد برنامه ی روزانه و در نهایت پایبندی به آن، باعث رسیدن شما به اهدافتان در دراز مدت خواهد شد.
به یاد داشته باشید که هر روز اهداف کوچک و واقع بینانه تعیین کنید و به آن متعهد باشید. پاداش تعهد به برنامه ی روزانه به شما انگیزه مورد نیاز برای ادامه راه را می دهد و موفقیت شما را در راه برای زبان تضمین می کند!

جهت نمایش بیشتر اصطلاحات کلیک نمایید
لطفا امتیاز خود را برای این محتوا ثبت کنید