تست شخصیت شناسی MBTI ⚡ رایگان

تست شخصیت شناسی MBTI ⚡ رایگان

تست شخصیت شناسی MBTI ⚡ رایگان تست شخصیت شناسی MBTI ⚡ رایگان
پست وبلاگی
10 نکته برای حفظ انگیزه و رسیدن به تناسب اندام مدت مطالعه: 1 دقیقه
ای سنج 15 دی 1398 مدت مطالعه: 1 دقیقه

10 نکته برای حفظ انگیزه و رسیدن به تناسب اندام

بسیاری از افراد هنگامی که تصمیم به شروع برنامه ای جهت ورزش و کاهش وزن می گیرند، در ابتدا عملکرد خوبی دارند اما رفته رفته انگیزه آن ها کاهش یافته و در عمل به برنامه ی خود سستی می کنند. در این مقاله سعی دارم تا نکاتی را برای حفظ انگیزه و پایبندی به برنامه ی تناسب اندام تان، به شما ارائه کنم.
۱-سعی کنید متوجه شوید که به کدام تمرینات ورزشی علاقه دارید و چگونه باید آن ها را در برنامه ی خود قرار دهید.
۲-همیشه به ضربان قلبتان توجه کنید؛ اینگونه اطلاع خوبی درباره ی چینش برنامه ی ورزشی تان به دست خواهید آورد.
۳-BMI خود را محاسبه کرده و مقدار اضافه وزن خود را بدست آورید.
۴-برنامه ی ورزشی شامل حرکات هوازی، کششی، تمرینات انعطاف پذیری و تقویت عضلات تدارک ببینید.

ورزش
۵-اگر از فعالیت های گروهی لذت می برید، می توانید در کلاس هایی مانند والیبال، بسکتبال، یوگا و… ثبت نام کنید.
۶-اگر تمرینات خود را در باشگاه انجام می دهید، اطمینان حاصل کنید که رفت و آمد به محلی که انتخاب کرده اید، آسان بوده و آن باشگاه از امکانات رفاهی کافی برخوردار است.

تناسب اندام

۷-زندگی ورزشی خود را جالب نگه دارید. اجازه ندهید که انجام فعالیت های فیزیکی برای شما کسل کننده و یکنواخت شود.

تناسب اندام
۸-بین برنامه ی ورزشی خود وقفه نیندازید. زمان هایی که سرتان شلوغ است یا خسته می باشید، مدت زمان انجام فعالیت ها را کاهش دهید اما تا حد امکان به طور کامل ورزش کردن را قطع نکنید.
۹-اهداف بلند مدتی را برای انجام این کار در نظر داشته باشید و به ثمرات فیزیکی و روانی این کار توجه داشته باشید.
۱۰-برای استقامت، سلامتی و حفظ تعهدتان به خود، تلاش کنید.

جهت نمایش بیشتر اصطلاحات کلیک نمایید
لطفا امتیاز خود را برای این محتوا ثبت کنید